MATILDA-

Idag var jag på skolan , vi hade typ först musik sen rast i 35 minuter. sen hade vi nått annat bajs. & sen typ rast:$:$ sen hade vi nått konstigt. men iaf jag har gjort 2 prov idag. STOOOOOOOOLT! jaja, de va matte & typ biologigrejs, haha jag och malin fick sluta 30 miunuter tidigare , så vi fick typ... 75 minuters lunch. Hihi sen fick jag jag sofia & emma A, sluta skolan 30 minuter tidigare:], ba för att vi ägde ut alla på provet.. IAF SÅ ÄRE DISCO IKV:]:], lite man far dit. haha fastän man int få, who cares lixom? dom vet ju fan inte vem ja e;]. men det är uschigt att carro ska dit, jag avlid.......

jajaja, nu ska jag BAKA EN KAKA. för jag äg påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0