lisa ikväll:D:D:D:D

kom på att jag glömt bort att skriv i går kväll och jag skulle ju berätta vad det dära vi hade på skolan va.
Man va typ i olika grupper sen gjorde man olika saker, te.x spela teater, charader, musik osv.. haha de sög typ:]
ja var inte så duktig och det regnade jätte mycket och de var ba tråkigt.
Idag har jag iallafall varit i skellefteå. Jag träffa typ många som jag kännde.. eller iallafall, Michael, Amanda, JuliaN, JuliaO, MalinH, Matilda. Jag var med matilda ett litet tag iallafall. Eller jag var med Louice och JuliaN och vi var med matilda :D

hihi.
puss, ikväll ska jag vara med LISA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

/linaSU

Kommentarer
Postat av: LINNEA KEEN

ska vi bevaka varandra på BL?

2009-09-05 @ 19:56:29
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0