i morgon är det 09/09 -09 kl.09.09

inte så många som besökt bloggen idag, men det kanske inte är så konstigt. För att vi har inte varit så duktiga på att uppdatera. Idag har jag haft vanliga lektioner,  te.x No, Matte, So osv. Första lektionen hade vi block. tror jag, vi bytte iallafall platser. Förr satt jag med Alexander.. Nu sitt jag med Emil. Julia sitter bakom mig och louice typ brövid nästan. Så det var ändå en braplats;$.
I morgon är det elevensval först fast typ bara i 40 minuter? trorjag, Sen är det typ skoljoggen:(..
Men jag ska typ gå.. för jag är förkyld och har ont i halsen.
Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra:)




/pusslina

Kommentarer
Postat av: Jennifer -

MEN SURSTRÖMMING KLÅR BÅDA :} int

2009-09-11 @ 22:28:25
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Fisksoppa?=]

2009-09-11 @ 22:30:19
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0