LÄSLÄSLÄS

okej, ska jag berätta om dagen då.
Vi fick först veta grupperna. I min grupp var Alexander, Louice, Vugar, Jimmie och filip.
När 9c kom och hämtade oss så fick vi gå på en tipsrunda eller.. ahah, vi skulle iallafall svara på några frågor om dom i 9c. Sen fick vi köra Irländsk julafton... tror jag det heter, man skulle iallafall ha en pinne sen springa runtruntrunt. Sen skulle vi köra basket. ja ägde(a) not!
hahah.. sen körde vi gladiatorerna.. några nior stog på madrasser sen skulle vi kasta i bollar i baketkorgarna. Sen skulle vi göra ett kläd sträck, vi skulle ta av  oss så mycket kläder vi våga sen lägga ut det på marken och mäta hur långt det blev. Det blev typ 26meter. Sen körde vi att vi skulle ha lappar åsså stog det typ finger mot öra. Då skulle man he fingret mot den andras öra. Sen fick vi rast. Efter rasten körde vi någon sak man skulle ha en tennisboll under hakan sen skulle den andra ta den med sin haka. Haha, delade vi upp oss och körde mot varandra! Sen skulle vi ta på oss en overall och gå in under ett påslakan och byta Overallen med den som var där under med  en. Haha, jag fick byta med Louice och Irma. Sen så gick vi in i gympasalen och då delade vi upp oss igen. Och så skulle vi ha 6st stolar och sen skulle vi ta oss över till andra sidan genom att flytta stolen. Vi vann, haha:):):).
Sen var det Lunch.. och efter Lunchen så körde vi brännboll mot Niorna och jag vet inte vem som vann:] HAHAHAHAH.
aja, sen fick vi gå upp till klass rummet och skriva någon sak. Men jag ville inte skriva för jag skriv typ jätte fult:] HAHA, så då fick alexander skriva först. Sen skrev jag. Sen fick vi sluta!



jag tkr katten va söt:]

/linaSU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0