typtyptypvadå?- COOOOOOOL?

Asså Lina är taskig, se ni inte bara hur hon skriver. buuhu, nu blir jag ledsen i ögat, men gråt aldrig över spilld mjölk, kanske rom men inte mjölk.
Aja baja matilda, ska fan upp om 3 timmar. Jag tror jag dÖÖÖÖÖÖÖr. För det är så jävla varmt här inne, men det vet ni ju redan. jag är ju alltid så het. Så det kanske är därför. Tycker verkligen inte synd om Lina, som säkert ligger & fryser just nu. Hon är typ icecold. & jag menare. Ska absolut inte dela med mig , för jag är ju så egennyttig.:]:]:] Så de så,

MÅSTE VERKLIGEN FÖRSÖKA SOVA NU, INNAN JAG STEKER ARSLET AV MIG.
SÅ GODNATT ERA FJOLLOR, SPECIELLT LINA.
MOHAHAHAH VAD ELAAAAAAAAK JAG ÄR.

typ flumminlägg, men whoo cares?:]:] ingen läser det ändå.

GODNATT.

nej men titta, är inte det dära lilla matilda som ligger & sover.
önskar bara att det dära vore jag nu.
buuuhu, kan fan inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0