typcoolamatilDA?:]

Jag diggar typ mina rubriker, mohaha. har typ uppdaterat mke idag:]:] men det är roligt. haha kom nyss hem från att ha solat solarium med elin, & när vi var på väg hem träffa vi carro,nellie,julia & nån annan tjej som jag aldrig har sett förut.. :]:]. Iallafall så ska jag snart sova, för att det är skola imorn , & ja måste upp supermegatidigt imorn. & ja kom å dö, för ja ha min moster som lärare. Å då om ja typ t.ex kasta ett sudd, eller nått så kom hon ju typ säga de till mamma:O. & aldrig att ja byter klass, för ja fick en bra klass, fast den kunde ju ha varit bättre om anna & sofia hade varit med:). Ska typ äta nått nu, sen ska jag typ borsta tänderna & sånt och sen blir det nog sängen, jag hör hur den ropar på mig;). skoja ba , men ja är drogad.

JAG SAKNAR MIG ÖVERFÖRNINGSKABEL.
HAHA DET DÄRA KAN MISSTOLKAS ,
MEN INGEN LÄSER ÄNDÅ DET HÄRA.:]
HOPPAS JA IAF.

pussssssshej farbrorfrej:]:]<3<3<33<

tA dig i röven, lina är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0