skoskoskolaaaa

hej, snart far jag till lisen och är hos henne till 20 över åtta. Sen far vi till Skolan! Sen klockan 9 ska 9c hämta oss i vårt klass rum åsså ska vi köra lekar som dom har gjort.
jag kan berättta mer om det senare ikv.
aja, sen klockan 14.00 då vi slutar ska jag fara hem och göra något. Sen i kväll ska jag fara till lisen och vi far till kiosken sen är vi med Ludvig, Emanuel och Michael och dom ska komma till mig. För då ska vi så the grudge  2.
hahahahahahahaha, hoppas ludvig inte blir lika rädd som han var förra gången=)



hahahahah stackarn:]

/pusshej linaSu

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Stackars gamla dam ; )

Sv: Ska baka till kalas imorgon...

2009-08-28 @ 08:08:26
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0