skola idag, inte coolt.

mjauo!
snart far jag till louice och vi far sen till skolan=(.
eller vi väntar på jenny först, jag vet inte vad man ska ha med sig hah, så jag tar bara med mig ett lås.
Hoppas vi inte får något papper.. haha. men ja vill då ha skåpet idag.
Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. kanske vara med någon. min frukost idag blev en Macka, men jag är typ nästan aldrig hungrig på morgonen, men jag kännde att jag behövde äta nått iaf:).

vad brukar ni äta till frukost?



/kraaaam linaSU

Kommentarer
Postat av: M A L I N N N

nae men sök på google=)

2009-08-24 @ 13:29:53
URL: http://malinnn.blogg.se/
Postat av: emme

negerbollar och mjölk

2009-08-24 @ 16:48:59
Postat av: lina

min sötunge :* <3

2009-08-25 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0