ojojoj:]

Lite dålig uppdatering av mig, men har helt enkelt inte orkat startat datorn. Igår kväll var jag typ ganska mörkrädd:]:], menmen det är ju inte mitt fel att det spökar?. Iallafall så låg jag och kollade på mobilen , har ingen aning varför , men sen komme mamma 08.45 & frågade om jag var vaken. Men snälla nån? , hon ser väl att jag har ögonen öppna?:]:] menmen, sen komme hon tillbaka 11.00 & då var jag tvungen att fara till stugan & äta. När jag hade ätit såg jag på madicken, sen ringde Elin & då skjutsade mamma hem mig, efter det for jag & elin och solade solarium. Haha sen efter det så for vi hem , & då när jag var på toa komme sotaren in:]:] hahaha jag vågade inte säga nått, menmen. sen var jag med elin igen & då gick vi bara runt. Menmen, har nyss ätit=). Så snart blir det väl att fara ut & hitta på nått =). Ska väl städa mitt rum nu tror jag, det ser förjävligt ut. 
imorngon börjar skolan, ittttttts suck :(:(:(:(:(:(.


inga nya bilder, vet int vartdendära grejen är:]:].


&  så ska jag ju alltid vara snyggast i världen, eller hur vare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0