mormor och mormor oj mena morfar*

dålig uppdatering jag vet,
men jag är hos mormor och morfar och då har jag inte orkat uppdatera.
Men igår var jag iallafall med Sara och Cajsa och Louice. Vi for ner till Campingen för att kolla om det var stugsista. Men jag vet inte om det var det, för vi for lite längre bort där dom hade hoppborgar. Där träffade vi Julia och Jonna. Vi pratade med dom ett tag sen gick vi ner på en sak. Och då hoppa alla på den saken. Och det sista jag minns var att julia kollade på mig. För sen låg alla på varandra för att vi hade flygit av. Haha, sen for vi till sara och spelade med andra ord. Jag och Louice vann.. självklart!
Sen for Cajsa hem , och då spelade jag och sara och louice vänd 10. Haha, sen så körde vi typ varulv:] haha, eller mörkerkurragömma. Sen klockan 22.00 var jag tvungen att gå tillbaka till mormor så jag gjorde det.
Och idag ska jag vara med Julia, Sara och Louice. Min moster  kommer idag och hon ska ta med sig sina katter:D:D:D.




hittar ingen bild(:



aja, pusssss:*:*:*

/linasUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0