mencp

men jag mena ju filmen lina, inte margareta:] , och hur skoj är det att bli kallad typ madicken, typ makuken.
aja, iaf så kom jag nyss hem från skolan, jobbade inte häcken av mig för vi jobbade typ inte ens nått:], vi gjorde typ nått sånt dära att man fick en lapp sen skulle man göra det, typ visare. & då fick jag emma, sebbe å victor typ gräsklippare:], haha jamen sen efter lunch for vi till solviken & spelade brännboll. & bada. & danne kan ta sig i röven, haha taskgit å putta ner mig i vattne:(:(:(:(:.
iaf ska jag följa mamma & handla. också måste jag fara och köpa ny mascara. för den jag har nu, suger verkligen. de bli typ klumpar å de är fult.
ja dampdampampa
vi fick vårat tema idag, men jag glömde det på skolan.
jasug.

btw, äntligen heeeelg<3<3<33<3<3<33<3<3<3
nu slipp man då iaf stiga upp typ klockaaan 6.
väckarklockan är verkligen en sömndödare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0