mamamamatilda.:]:]

Kanske om jag har tid, för jag hinn typ inte nu. Sen ska jag ladda hem photoshop snart, så då gör jag en då ist. Menmen, gjorde iaf upp ved nyss, jävla mamma å pappa som ska köpa ett eldhus eller vare nu het. Ett sånt där hus som man måste elda i så att de ska bli varmt.. De sug, för att jag är en enda i familjen som typ bryr sig om det är kallt i huset, för carro å sebbe är fan dum i huve, & sen mamma och pappa är i stugan, så dom kan inte görare. Menmen tur att jag vet hur man gör iaf.  Annars skulle jag väl sitta å typ frysa ihjäl just nu:). Iaf så har jag fått en skitstor bula. För Alex jagade mig, jag hade hans mobil., Sen sprang jag över ett dike & föll & landa på en sån dära järnbrunn :(.
de gjorde onnnnnnnnnnnnt, iaf så skaaa jag snaaart tttypppppppp äta =).
får väl se vad det blir.

AJA, HA EN BRA HEEEEEEEEEELG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0