mamamacoola.

Hahahahha alltså typ bästa dagen i mitt liv eller? :) hoho typ skoj att busplinga me alex, wille, sebbe & philip. har aldrig varit så blöt i hela mitt liv, men det kanske är för att jag grät så mycket glädjetårar.
Nä men alltså seriöst, den här kvällen sög, vi satt på malåborg & inte gjorde nånting. Haha det spöregnade å man vart bara blöt. Ska snart duscha tror jag, sen ska jag nog hitta på nått =). vet inte vad. Sen imorgon blir det nog att ringa Lina, DÅ FÅR JAG PENGAR PÅ MIN MOBIL. hoppas jag iaf, för då tar mitt gratis slut. de sug.
typ roaaaaande?, lina är kär i mig:]:], hon sa de nyss :]:].

MEN GUMMAN, JAG ÄLSKAR DIG BARA SOM KOMPIS<3<3<33<<3<3<3<33<3<3
PUSS PÅ RUMPAAAN<3<3<3<33<

hahaha skoja, men ja vet int  va ja ska skriva:]:],

Kommentarer
Postat av: Malinhe - fotobloggen ♥

hahaokej:], men jagsug(a)

2009-08-21 @ 21:54:09
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0