jag&linaärcool?

Typpp, coolast? Nä men idag har jag varit på skolan, & ibörjan pratade dom litegran, sen for vi till forum & lyssnade då ulrika pratade. Sen gick vi tillbaka till klassrummet. & då minns jag inte vad vi gjorde. sen fick vi typ alla på högstadiet en dricka var. =) Men jag orkade inte den, så då typ ställde ja den utanför malå kiosken:]:],  eller jag orkade den men den var inte god. Iaf så sen for vi och köpte lite godis, & sen hade vi typ lektion igen, minns int va vi gjorde sen, men sen fick vi leka massa lekar. sen imorn ska vi fara till solviken & spela brännboll osv. DÅ FÅR MAN BADA<3<33<3<3<3. fast jag vet inte om jag orkar, vet typ inte ens av min bikiiiini:], haha men vi slutade iaf 15.00 idag.

LINA JAG VET ATT DU ÄR AVIS FÖR ATT JAG REDAN HAR BÖRJAT SKOLAN, MEN INTE DU.
MEN... VI KAN GÄRNA BYTA OM DU VILL:]:]?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0