dimma

kom typ nyss hem från tränigen, och nyss åt jag macka. Asså jag skriv typ alltid "jag äter en macka osv.."
hahah, så fult.. u kom ju alla tro att ja ät hela tiden. Men det gör jag inte! hahaha..
ja, och idag när jag kom hem från skolan  var jag jätte trött så jag tog en filt och la mig i soffan och sov. Fast sen vaknade jag av att mamma sa nått. Sen kollade jag på mobilen vad klockan var och då hade jag fått ett sms av frida. Och efter jag sett smset somnade jag igen. Sen hade jjag tydligen skickat ett sms till frida när jag sov? okej, tur att det bara var till henne:$..
hahah, men det stog typ oly, ahr menid iiaj idag nå
ahhaha, aja.. typ det roligaste som hände idag.. hahaha



hahahhahah, pappas tröja:):):):):)


/pusshej linasu


Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Vad bra! : )

Kram och god natt!

2009-08-27 @ 21:08:12
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: frida

hahahha du ska veta hur mycke jag skrattade då du ba: jag tror jag sov då jag skickade de där smset:]

2009-08-27 @ 23:18:39
URL: http://fannyochfrida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0