cooooolt vavava?!

haha nu sitter matilda i skolan och jobbar häcken av sig. heh, skojar. Amen hon är då iaf i skolan. Men det är inte jag. För jag börjar skolan på Måndag! Ja, nu ska jag hitta på något intressant att skriva om. Hmm, nämen jag vet inte det har inte hänt så mycket. aHAah, men jo Toivo rngde och fråga om jag ville spela match idag med 95orna. Men ja sa att jag inte orkade för jag har ont i benen och halsen. Tror jag håller på att bli förkyld... :(
Okej, men jag ska inte skriva om fotboll för det gjorde jag typ i det andra inlägget. HaHahaHAhaa.. jaa, om matilda kom hit någon gång kanske vi kan göra ett videoinlägg eller vare nu het:] ahaha, kan int matilda komma hem snart det finns ingen att skriva med. och hons inlägg är mycket roligaree.



en bild då jag och Julia var med i en tävlig på UG om vem som kunde äta upp
Mums fortast när den lågpå marken och man fick bara böja sig ner när man skulle
äta. Man fick inte använda händerna.

/lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0