Cooolt

beställde nya kläder nyss, de kosta typ 802kr. hoho men det är ändå inte jag som betala så då spelar det som ingen roll. iaf så var jag ute och sprang litegran idag. typ 7 km tror jag, om det inte var mer. Hade inget annat att göra, & jag orkade inte vara med någon. Men iaf så imorn äre skola, men jag vet typ inte vad vi ska ha för nått? Glömde ju schemat på skolan, men iaf så idag på engelskan, så hade jag lämnat in mobilen i det dära mobilskåpet, sen då hade jag typ världens högsta smssignal. HAha å då fick jag ju sms:]:], det var pinsamt, för de va ba ja som hade lämnat in den. Men ja sug på att uppdatera känns de som, haha ska sova snart, är trött:*

så pussHEJ<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul med nya kläder :)

2009-08-26 @ 22:01:42
URL: http://frokenlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0