coolt.

Igår var jag med Elin , Ludvig & Litegran med Daniel. För han for typ efter ett tag, men iaf så for vi till fotbollsplanen, sen så klättrade jag upp på ett tak & då var jag tvungen att hoppa ner på en bänk. & jag hade ju tur som landade på knät också, de gjorde ont. Men iaf så senare gick vi till en massa gunger & typ gungade & då tog danne min mobil & cyklade iväg. Så synd alla som har skickat något typ som jag inte fick visa för någon, för danne läste tydligen alla mina sms. Aja, sen så kastade han hans sko på mig. & då tog Elin den och satte fast den under jackan på ryggen, sen la hon sig på gungan. & det tog typ en kvart för danne & hitta åt den. Haha men sen så for vi till Malå kiosken & satte oss där & dryga. Sen gick vi till nått hustak & satte oss där & ringde en massa , och typ bara snacka. Men då hade danne redan farit. Efter det gick vi till ett par andra gunger, & då när vi var där riingde alex & frågade om jag var med och busplinga så då for vi till malåborg. Men sen orkade vi inte vara med så vi gick typ och satte oss på en sten. Då ringde jag oscar om jag minns rätt. Sen så efter det for elin hem , sen for vi och mötte hon för då skulle vi vara med henne igen. Efter det for vi typ till fotbollsplanen igen & typ gjorde inte så mke. Efter det for vi hem tror jag :).
Då jag komme hem ringde jag henrik, för han bruka va social. MEn den hära gången var han faktiskt inte det, :(.

Orkade inte uppdatera så mke igår, för att jag orkade inte starta datorn, sen så var jag typ borta heladagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0